Rektör Köse, Yeni Hizmete Açılan İKÇÜ Diş Hekimliği Fakültesinde İncelemelerde Bulundu
İzmir Kâtip Çelebi Üniversitesi (İKÇÜ) Rektörü Prof. Dr. Saffet Köse, yapımı tamamlanarak hizmet vermeye başlayan İKÇÜ Diş Hekimliği Fakültesi Hastanesi'nde incelemelerde bulundu. Fakülte dersliklerini, hastanenin polikliniklerini, tedavi ünitelerini ve teknik altyapısını yerinde inceleyen Rektör Köse, sağlık hizmetlerinin en yüksek standartlarda sunulması amacıyla büyük bir özveriyle yürütülen çalışmalara katkı sağlayan tüm personele teşekkür etti.
İnceleme sırasında akademik ve idari personelden yürütülen çalışmalar hakkında bilgi alan Prof. Dr. Saffet Köse, yeni hastanenin yalnızca üniversite için değil, İzmir ve bölge halkı için de önemli bir sağlık yatırımı olduğunu vurguladı. İncelemeler kapsamında yapımı tamalnanan işleri yerinde inceleyen Rektö Köse diş hastanesinin sadece İzmir'in değil bölgenin önemli bir boşluğunu doldurduğunu söyledi. Rektör Köes "Bugün gurur verici bir eserin hizmet verir hale geldiğini görmekten büyük memnuniyet duyuyorum. Bu hastane, sadece modern bir fiziki yapıdan ibaret değildir; uzun soluklu bir emeğin, güçlü bir ekip çalışmasının ve ortak bir idealin ürünüdür. Planlama aşamasından yapım sürecine, teknik altyapının oluşturulmasından sağlık hizmetlerinin sunulacağı son hazırlıklara kadar emeği geçen akademik ve idari personelimize, katkı sunan tüm paydaşlarımıza gönülden teşekkür ediyorum.İzmir Kâtip Çelebi Üniversitesi olarak eğitim, araştırma ve sağlık hizmetlerini birbirini tamamlayan üç temel unsur olarak görüyoruz. Yeni Diş Hastanemiz, öğrencilerimizin uygulama eğitimine güçlü katkı sunarken, akademik çalışmalarımıza da önemli imkânlar sağlayacaktır. En önemlisi ise vatandaşlarımıza çağdaş teknolojiyle donatılmış, nitelikli ve erişilebilir ağız ve diş sağlığı hizmeti sunacak olmasıdır. Bu yatırımın üniversitemize, şehrimize ve ülkemize hayırlı olmasını diliyorum" dedi.
Ziyaret sonunda hastanenin hizmete açılmasında görev alan tüm çalışanlarla bir araya gelen Prof. Dr. Saffet Köse, özverili çalışmaları dolayısıyla ekibe teşekkür ederek, hastanenin uzun yıllar boyunca bilimsel üretime ve toplum sağlığına önemli katkılar sunacağına olan inancını ifade etti.