AkademiEn GüncelİKÇU

İKÇÜ Tıp Fakültesi İntörn Doktorlar İçin Oryantasyon Programı Düzenledi

İzmir Kâtip Çelebi Üniversitesi (İKÇÜ) Tıp Fakültesi, İntörn doktorlara yönelik olarak oryantasyon programı düzenledi

İKÇÜ Tıp Fakültesi tarafından, yoğun bir eğitim programını tamamlayarak intörnlük dönemine adım atan genç hekimlere süreç hakkında bilgi vermek amacıyla oryantasyon programı düzenlendi. İKÇÜ Atatürk Eğitim Araştırma Hastanesi Konferans Salonunda düzenlenen programa Tıp Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Fatih Esat Topal, Dekan Yardımcısı Prof. Dr. Mustafa Agah Tekindal, akademisyenler ve çok sayıda öğrenci katıldı.

Programın açılış konuşmasını yapan İKÇÜ Tıp Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Fatih Esat Topal, hekimlik mesleğinin en önemli aşamalarından olan intörnlük dönemine adım atan genç hekimleri tebrik etti.

Mesleki ve kişisel anlamda genç hekimleri olgunlaştıracak olan intörnlük sürecinin, hekimlik kariyerinde önemli bir basamak olduğunu vurgulayan Prof. Dr. Topal, bu süreçte İKÇÜ Atatürk Eğitim Araştırma Hastanesi’nin kapılarının sonuna kadar açık olacağını belirtti.

Prof. Dr. Topal, “Burada öğrenecekleriniz, sadece teorik bilgilerin pratiğe dönüşmesiyle sınırlı kalmayacak; aynı zamanda mesleki etik, insan ilişkileri ve ekip çalışmasının önemini de yaşayarak öğreneceksiniz. Unutmayın ki, iyi bir doktor olmanın yolu sadece bilgiden değil, aynı zamanda empati, saygı ve özveriden geçer. Bu dönemde, hastalarınızla kuracağınız bağ, onların size olan güvenini pekiştirecek ve bu güven, sizin mesleki tatmininizi artıracaktır” dedi.

Genç hekimlere İKÇÜ’de bir aile olduklarını hatırlatan Prof. Dr. Topal, “Her biriniz bu ailenin değerli birer üyesisiniz. Birbirimize destek olmalı, dayanışma içinde olmalıyız. Hep birlikte, daha iyi bir sağlık hizmeti sunmak için çalışacağız. Unutmayın ki sizlerin başarısı, bizim de başarımızdır. Hep birlikte, hem bireysel hem de kurumsal olarak en iyisini başarmak için buradayız” ifadelerini kullandı.

Gün boyu süren oryantasyon programı, açılış konuşmasının ardından, İKÇÜ Tıp Fakültesi öğretim üyelerinin 7 oturumda gerçekleşen sunumlarıyla devam etti.