İKÇÜ Kalite Topluluğundan Dijital Pazarlama ve Markalaşma Eğitimi
İzmir Kâtip Çelebi Üniversitesi (İKÇÜ) SKS Kalite Topluluğu tarafından Dijital Pazarlama ve Markalaşma Eğitimi düzenlendi
İKÇÜ SKS Kalite Topluluğu tarafından çevrimiçi düzenlenen Dijital Pazarlama ve Markalaşma Eğitimi, İzmir Kâtip Çelebi Üniversitesi (İKÇÜ) Sosyal ve Beşeri Bilimler Fakültesi Dekan Yardımcısı Dr. Öğr. Üyesi Erdem Geçit tarafından gerçekleştirildi. Moderatörlüğünü Kalite Topluluğu Danışmanı Dr. Öğr. Üyesi Yasemin Ayhan Öncü’nün yaptığı webinara çok sayıda öğrenci katıldı.
Konuşmasına kendi kariyer yolculuğundan bahsederek başlayan Dr. Öğr. Üyesi Erdem Geçit, dijital pazarlama hakkında bilgi verirken, “Dijital pazarlama, pazarlamanın yeni bir versiyonu gibi ama sadece böyle değerlendirmek doğru değil, kavram aynı zamanda bir yapısal değişimi de ifade ediyor” ifadelerini kullandı. Dijital gelişimin, geleneksel olan her şeyin yerini alacağı şeklindeki algının çok büyük bir yanılgı olduğunu vurgulayan Dr. Öğr. Üyesi Geçit, dijitalleşmenin mantığını anladıktan sonra, onun gelenekselle entegre edilmesi gerektiğini aktardı. Dijital pazarlamanın temelinin tüketiciyi anlamaya dayandığını ve önemli olanın paylaşılabilir içerik üretme davranışı olduğunu söyleyen Dr. Öğr. Üyesi Geçit, dijitale uyum sağlamanın ve bu alanda gelişmenin hayati rol oynadığını belirterek, öğrencilerin bu alana yönelmeleri gerektiğini dile getirdi.
Etkinlik, öğrencilerden gelen soruların yanıtlanmasıyla son buldu.