İKÇÜ’de “Özsüt ile Profesyonel Reklam Uygulamaları” Etkinliği
Fotoğraf- Ahmoudou Mohamed
Muhabir- Asya Meyda Birlik
İzmir Kâtip Çelebi Üniversitesi (İKÇÜ) Kariyer Geliştirme Uygulama ve Araştırma Merkezi (KAGEM) ile Sosyal ve Beşeri Bilimler Fakültesi Medya ve İletişim Bölümü tarafından ortaklaşa düzenlenen “ÖZSÜT ile Profesyonel Reklam Uygulamaları” konulu etkinlikte ÖZSÜT Pazarlama Ekibi ağırlandı
ÖZSÜT Pazarlama Yöneticisi Sezin Kiremitçi ve Pazarlama Uzmanı Fevriye Güler’in gıda sektöründeki dijital pazarlama deneyimlerini aktarmak ve 1938 yılından beri faaliyet gösteren ÖZSÜT’ün reklam ve pazarlama stratejilerini anlatmak üzere konuk oldukları programın moderatörlüğünü Sosyal ve Beşeri Bilimler Fakültesi Dekan Yardımcısı ve Medya ve İletişim Bölümü Öğretim Üyesi Dr. Öğr. Üyesi Erdem Geçit üstlendi. Programa Medya ve İletişim Bölüm Başkanı Prof. Dr. Nazım Ankaralıgil, İKÇÜ KAGEM Müdürü Doç. Dr. Mustafa Yalçın ile çok sayıda öğrenci katıldı.
Özsüt’ün marka yapısından bahseden ÖZSÜT Pazarlama Yöneticisi Sezin Kiremitçi, 150 şubesi bulunan ve ulusal bir marka değeri taşıyan ÖZSÜT’ün katkı maddesi kullanmaması ve ürünlerini tek bir fabrikadan tüm şubelerine ulaştıran bir marka olması sebebiyle ebeveynler tarafından özellikle tercih ediliyor oluşuna dikkat çekti. Sezin Kiremitçi, “Müşterilerimiz hangi şubeye giderse gitsin, istediği ürünü aynı lezzet ve tazelikte bulabilmeli. Bu, marka olarak bizim için çok önemli. Ne yaparsak en iyisini yapma taraftarıyız. Alandaki uzmanlığımızın sonucu olarak markamızın güvenilirlik kazandığını düşünüyorum” ifadelerini kullandı.
ÖZSÜT pazarlama yetkililerinin Medya ve İletişim Bölümü öğrencilerine bir brief vermelerinin ardından, 1 ay sonrasında yapılacak başka bir etkinlikte öğrencilerin ÖZSÜT için hazırlayacakları reklam kampanyalarının değerlendirilmesi planlandı.
Öğrenciler tarafından büyük ilgi gören “ÖZSÜT ile Profesyonel Reklam Uygulamaları” etkinliği teşekkür belgelerinin takdim edilmesiyle birlikte sona erdi.